A blogról

Ajánlom magamat

Utolsó kommentek

  • Paraphone: @horvathviteztamas: Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet mindezekre, már törlöm is az egészet. :D (2021.02.23. 21:07) Don Pepe: vegánság és egyéb
  • horvathviteztamas: Tévedések, csúsztatások és nettó baromságok elegye... (2021.02.18. 15:52) Don Pepe: vegánság és egyéb
  • lordblog: Tegnap este megnéztem az egyik drága unokám, NUDLESZ videóját. A Pesti utcán ment egyik embertől a... (2019.07.09. 13:58) Elek Zé, és a Sonkás Tömlős Sajt
  • JanCsi: "...végül a legnagyobb csoport, azok a középosztálybeliek, akiknek nincs ízlésük, de nem akarnak p... (2019.04.08. 22:44) Padthai Wokbar
  • asztronau: Hát barátom, neked nem való más mint a McDonalds és a kínai :)) Végre egy igényes, friss, normál... (2018.09.03. 15:15) Padthai Wokbar
  • Utolsó 20

Címkék

áfonya (1) aldi (1) Aldi (2) Alekosz (1) Allee (1) almalé (1) Alsóörs (1) amerikai álom (1) Andretti (1) angol reggeli (1) archív (3) Árpád híd (1) ázsiai hét (1) Balaton (3) Balatonszemes (1) balzsamecet (1) baromfi fasírt (1) Beáta (1) bébiparaj (1) BelFrit (1) Belga csoki (1) bevezető (2) bolognai (1) Budaörs (1) burger (2) Butler selection (1) butter brothers (1) Campona (1) chips (4) cinizmus (1) citarin (1) citrom (2) Cool Snack (1) csicseriborsó krém (1) Csíkos (1) csirke (4) csízió (1) csokoládé (1) curry (2) dogger (1) Don Pepe (14) DPFC (1) ecet (1) édesítőszer (1) édesség (4) egészséges (1) Elek Zoltán (1) Eurocenter (1) fagyi (1) fagylalt (2) fekete erdő (1) felirat (1) félkészétel (1) Fructiv (1) galambóc (1) gárdony (1) gombás csirke (1) Good milk (1) Grafiti (1) gránátalma (1) GRoby (1) guava (1) gyorsétterem (2) gyros (1) gyümölcsrizs (1) hagyma (2) hamburger (5) hamé mártás (1) hamhotburdogger (1) happy day (1) házi (4) hekk (1) hot dog (1) hummus (1) ital (1) jegeskávé (1) joghurtital (1) kacsa (2) káposzta (1) kávé (1) kebab (1) kenyér (2) Kicsi (2) kínai (22) kínai leves (2) kiwi ital (1) knorr (1) konzerv (1) krumpli (1) krumpliszirom (1) landliebe (1) lángos (2) legalja (2) Lidl (1) light (1) Lipóti pékség (1) longer (1) májas (1) mammut (1) margarin (1) marha (1) marhalábszár (1) Meki (2) melegszendvics (2) mexikói (1) méz (1) mézes-mustáros (1) Müller (2) mustár (1) narancs (1) NDK szendvicssütő (1) Népstadion (1) növényi zsír (1) OK (1) önkiszolgáló pénztár (1) padthai (1) pain pailasse (1) párizsi (1) pékség (3) péksütemény (4) pisztácia (1) pizza (6) pizzafeltét (1) pizzahajó (1) Porecs (1) pörkölt (1) Power fruit (1) pringles (1) pro és kontra (2) pulled pork (1) quark (1) rágó (1) rakott krumpli (1) rauch (1) recept (3) reggeli (1) Ricco (1) rudi (1) rum-trauben-nuss (1) sajt (1) sajtkrém (2) sajtos párizsi (1) saláta (1) sárgabarack (1) sió (1) spagetti (1) Spar (3) sprotni (1) strandkaja (1) sugár (1) sült krumpli (1) szalonna (1) szendvics (1) szénsavas üdítő (1) szeptemberi étlap (1) szolgálati közlemény (1) szósz (1) szponzorált tartalom (1) TAO (1) tésztás leves (1) thai (1) Tian Tan (1) tízsajtos (1) tojás (1) toszkána (1) trópusi (1) tubus (1) tuti (1) újbuda (1) Új Shanghai (1) unboxing (1) vajas keksz (1) vega (2) vegán (2) video info 1 (1) virslis (1) Vitorlás (1) Wok (1) wokbar (1) youtube (1) (1) Címkefelhő

Junkfood 2.0. "Az vagy, amit megeszel. Én szeméten élek."

2014.01.31. 20:24 Paraphone

milx

Címkék: édesség rudi

Kókuszos

A múlt héten akadtam rá erre a termékre az Interfenyő leértékelt pultjában búvárkodva. Egy túró-rudi szerű valamit kell elképzelni, ízléses papírdobozban, mindjárt kettőt. Belül túró, cukor és kókusz, kívül kakaós bevonómassza (na nem, majd uruguay-i étcsokoládét raknak rá).
Mennyiségre 2*30 gramm, ami megfelel két, átlagos, normál méretű rudinak.
Magyar termék (állítólag).
25%-al leértékelve volt 134 Ft, ami nagyon baráti, egy rudi 67 Ft-ra jön ki, teljesen megéri.




milx.jpg
Engem nem volt nehéz megvenni, kis túlzással Steiner Kristófot is leápolnám szájjal, ha kókuszos óvszert húzna. Ugyan a csomagolás belseje ragadt a kicsapódó cukorsziruptól (ez a szavatossági határuk szélén egyensúlyozó édesipari termékek sajátja), de beleharapva nem ért csalódás. Sőt!
A Bounty, a kókuszos Kinder Pingui, és a pöttyös rudi legszerencsésebb génkeveredése született meg.
A burkolat vastag és ropogós, a belsőség karakteresen kókuszos, nem tolakodóan édes, nagyon finom. És a két rúd elég kiadós is, betoltam mindkettőt, de nem maradt hiányérzetem.

Kategóriájában a piac jelenlegi legjobbjára sikerült rábukkannom, kókuszimádóknak és rudiimádóknak egyaránt bátran ajánlom.
10/10

Natúr

Az első jó tapasztalatok után tudatosan kezdtem erre a finomságra vadászni. Be is zsákoltam legott kettőt (tehát 2*2-t), de mikor megkóstoltam, vettem csak észre: ez bizony natúr. Vigyázat, a csomagolás nem túl bőbeszédű!
Ár, mennyiség, minden ugyanaz, de az íze… atyaég. Nem tudom, ki emlékszik gyerekkorából a Fagifor nevű köptetőre. Mellékízre, de főleg mellékaromára (=szag) teljesen olyan volt.
Én nem szeretnék Fagifor-ízű édességet enni.
Remélem, ez csak valami egyszeri kisiklás volt, mert ez a változat csakis az ár/mennyiség aránya miatt nem bukta.
2/10

Epres

Nem vagyok az a fajta, akit egy jó kezdet után könnyű holmi apróbb bakikkal eltéríteni. Tehát, mikor a köptetős élmény után napokkal megláttam a sárga címkét az epres verzión, úgy gondoltam: ezt is próbára teszem.
Aki olyasmi töltelékre számít, mint az epres/barackos rudikban (ahogy én is), azaz valamiféle elkülönülő zselés rétegre a rúd közepén, az csalódni fog.
A milx tölteléke eperileg homogén, rózsaszínes árnyalatú. Ízélményre az epres Americana szintjét hozza, ami nem túl magas. Robbanócukor-szerű eperaroma-kristályokkal operálnak, amit sokan biztos élveznek, én speciel utálom a ropogást meg a pezsgést a számban. Bevállalós vagyok, és tudatos táplálkozó: ha osztályzott gyöngykavicsot akarok enni, akkor a Tüzépbe megyek uzsonnáért, nem a Fenyőbe.
Sajnos megint betámadott egy enyhe gyógyszeres utóíz. Érdemes lenne utánajárni, hogy nem az Egis valami leányvállalata a gyártó?
Ja, és tolakodóan édes. Sajnos.
Az összkép tehát semmi extra, 5/10.

Találat(ok) időpontja: 2014. Január

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://belpokol.blog.hu/api/trackback/id/tr245792090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artyom2034 2014.04.03. 09:51:16

Én kipróbáltam a kókuszos Milxet, nekem is ízlett, bár nem dobtam hanyatt magam tőle. Szerintem 8/10. Mondjuk én nem vagyok rajongója a kókusz íznek, finomnak tartom, de nem rajongok érte.

emgyé 2014.12.12. 20:57:00

Már van Black and White, almás fahéjas és málna ízben. Tökéletesek!
süti beállítások módosítása