Lusta, kontrolcé-kontrolvé bejegyzés következik, nem kevés tanulsággal. Bocs attól, aki már olvasta a fészbúk profilomon.
Valami nagyon csúnya lehúzás megy ebben az országban.
A Csíkosban minden vaj kilója 2000 és 2500 ft között megy (jó, van 3000-es is). Kivéve egyet, aminek kilója 1500.
Az átlagos kategória túlnyomórészt külföldi gyártó-magyar tej, vagy magyar gyártó-magyar tej kombinációval dolgozik.
Az 1500-as francia.
Vedd a hazait. De hogy?
Szerk.: Megvan a turpisság: a termék neve Butler (=vaj) selection (=válogatás). Pontos megnevezése azonban "zsírkeverék". Jelentése: Növényi zsír (90%): pálma-és kókuszdiókorpa olaj; tejzsír (10%).
Szóval ezúttal nem a magyarok a trógerek, hanem a Csíkos. Feljegyzés magamnak: legközelebb elolvasni az apróbetűs részt is!
További megj.: Maga a termék egyébként egész jó, inkább vaj, mint margarinszerű. Érdekes.
Végül felháborodott vásárlói panaszra adtam a fejem.
2014.08.16.-án délelőtt, a Budapest, Bécsi út valahányban lévő áruházukban vásároltam vajat. Illetve azt hittem, vajat veszek, de nem.
A "Vaj, margarin" feliratú hűtő vaj szekciójában (tehát NEM a margarinok között) volt egy kirívóan alacsony árú, ráadásul francia termék, a neve: Butler selection.
Sajnos az összetevők magyar nyelvű leírását csak itthon böngésztem át (keresvén az átlagoshoz képest 1000ft-os olcsóság okát), amiből kiderült, hogy valójában egy zsírkeverékről van szó (tehát még csak nem is margarin).
Ez jelenti azt, hogy áll 90% pálmazsírból, és mindösszesen 10% tejzsírból.
A hibámat mindenképpen el kell ismernem. Egyrészt nem ütött szöget a fejembe a gyanús ár, másrészt nem olvastam el időben az apróbetűs tájékoztatót.
Az önök felelőssége is vitatható, mivel a termék nevét lefordítva (kb "Vaj válogatás) jóhiszeműen a vajak közé tették. Továbbá gyanítom, hogy margarin nem is lehet olyasmi, amiben nem csak növényi zsír található.
Mindezek ellenére javasolom/kérem, hogy a jövőben az ilyen bizonytalan kategóriába eső termékeikre jól látható módon hívják fel a figyelmet, így bizonyára kevesebb vásárlójuk érzi majd magát - csúnya szóval - átverve.
Üdvözlettel:...
Nemrégiben a válasz is megérkezett, köszönjük blabla, mindent megteszünk hogy blablabla, olvassátok a semmit ti is:
Tisztelt X Y!
Köszönöm, hogy megtisztelte központunkat megkeresésével, és tájékoztatott minket Bp. Bécsi úti ( 1038 Budapest, Bécsi út 258. ) áruházunkban tapasztalt, kiszolgálással kapcsolatos észrevételeiről.
Sokat dolgozunk annak érdekében, hogy vásárlóinknak első osztályú kiszolgálást tudjunk biztosítani. Sajnos azonban előfordul, hogy minden odafigyelés ellenére hibázunk, hiszen az emberi tényezőket 100 %-ban nem tudjuk kizárni. Az ilyen esetekben igyekszünk azonnal korrigálni a hibát, és segítséget nyújtunk vásárlóinknak. Annak érdekében, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő, levelének teljes tartalmát továbbítottam fent említett boltunk vezetősége részére, akik a jövőben kiemelten fognak foglalkozni az Ön által leírtakkal.
Bízom benne, hogy a történtek miatt nem veszítjük el véglegesen bizalmát, és a jövőben is kedves Vásárlóink között köszönthetem Önt.
Végül, de nem utolsó sorban kérem, engedje meg, hogy tájékoztassam azon felsőbb szervek elérhetőségéről, akikhez abban az esetben fordulhat: (fel) stb stb
Hát, ennyi. Figyeljetek oda Gyerekek, hogy mit vásároltok.
Utolsó kommentek